koszty

KOSZTY W DECYZJACH MENEDŻERSKICH

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania informacji kosztowej w procesach podejmowania decyzji menedżerskich, w szczególności w odniesieniu do produkcji i sprzedaży  w kraju i na rynkach zagranicznych.

Program uwzględnia cykl i strategie zarządzania kosztami oraz uwarunkowania decyzji menedżerskich w zakresie optymalnych wyborów. Jeden z istotnych punktów szkolenia stanowi analiza kosztu i przychodu marginalnego oraz kosztu alternatywnego.

 

1. Program szkolenia

  1. Istota i rodzaje kosztów
  2. Koszt marginalny
  3. Formuła przychodu marginalnego
  4. Znaczenie kosztów w decyzjach menedżerskich
  5. Cykl zarządzania kosztami
  6. Koszty istotne w procesie podejmowania decyzji
  7. Identyfikacja kosztów istotnych
  8. Klasyfikacja kosztów istotnych
  9. Koszt alternatywny
  10. Strategie zarządzania kosztami
  11. Decyzja: produkować czy kupować
  12. Decyzja: porzucić czy kontynuować
  13. Decyzja: sprzedać czy przetwarzać produkt
  14. Decyzja: sprzedawać w kraju czy za granicą
  15. Analiza przypadku

2. Organizacja szkolenia

  1. Metoda szkolenia: prezentacje, warsztaty, case study.
  2. Czas trwania: 1 dzień w ciągu tygodnia lub w sobotę w godz. 9.00 – 17.00.
  3. Miejsce szkolenia: Warszawa lub miejscowość wskazana przez zamawiającego.
  4. Język szkolenia: polski lub angielski.
  5. Koszt szkolenia jest określany na podstawie liczebności grupy.
  6. Oferta obejmuje: szkolenie, materiały szkoleniowe, lunch, serwis kawowy.
  7. Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty.

Join us now, learn and share knowledge !

 

LOGO - ZFZABIELSKI FOUNDATION

European Vocational Education Institute

13/15, Podwale Street, 00-252 Warsaw

Contact