Studia podyplomowe

Marketing internetowy

Kierunek studiów:Marketing internetowy
Poziom studiów: studia podyplomowe
Czas trwania: 1 rok /2 semestry
Tryb studiów: weekendowy /sobota – niedziela
Język wykładowy: polski

Dla kogo

Studia Podyplomowe na kierunku Marketing internetowy pozwalają zdobyć specjalistyczną wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu wykorzystania internetu w tworzeniu strategii marketingowych, w tym poznania narzędzi i zasad realizacji projektów e-marketingowych, umożliwiają poznanie najnowszych trendów w marketingu internetowym oraz metod ich wykorzystania.

Studia są skierowane do osób z wyższym wykształceniem licencjackim lub magisterskim, w szczególności do pracowników działów marketingowych, przedsiębiorców rozwijających działalność z wykorzystaniem technik internetowych, specjalistów marketingu pragnących zaktualizować swoją wiedzę w zakresie nowych metod promocji w sieci, właściciele sklepów internetowych.

Programy dedykowane

Dla osób pragnących poszerzyć wiedzę i zdobyć nowe umiejętności, przygotowujemy odpowiednio do zgłaszanego zapotrzebowania, moduły tematyczne lub programy zawierające wyselekcjonowane treści w zakresie kierunku studiów odpowiednio do profilu Słuchaczy.

Do Kandydatów kierujemy prośbę o podawanie w kwestionariuszu zgłoszeniowym szczegółowych preferencji programowych.

Realizacja zajęć

Zajęcia ze Słuchaczami kierunku prowadzą praktycy dyscypliny, w tym menedżerowie działów marketingu, eksperci w dziedzinie tworzenia strategii e-marketingowych oraz praktycy rynku internetowego.

Dominującą formą zajęć stanowią praktyczne ćwiczenia i warsztaty. Wszystkie zajęcia odbywają się w laboratorium komputerowym.

Studia kończą się przygotowaniem i prezentacją przed Komisją projektów dyplomowych przygotowanych pod kierunkiem ekspertów dyscypliny studiów.

  1. Wprowadzenie do marketingu internetowego
    1. Modele biznesowe w internecie
    2. Nowe technologie a strategie marketingowe
    3. Rynek usług on-line
    4. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów
    5. Prawne aspekty działań marketingowych w internecie
  2. Strona internetowe jako narzędzie e-marketingu
    1. Rodzaje serwisów internetowych
    2. Projektowanie stron internetowych
    3. Pozycjonowanie stron internetowych
    4. Mechanizmy psychologiczne działań w internecie
  3. Kampanie reklamowe w internecie
    1. Planowanie kampanii internetowych
    2. Realizacja kampanii reklamowych
    3. Reklama w wyszukiwarce Google
    4. Content marketing
    5. Analityka Google
    6. Ocena efektywność kampanii reklamowych
  4. Wykorzystanie mediów społecznościowych
    1. Media społecznościowe a marketing
    2. Kampanie z wykorzystaniem mediów społecznościowych
    3. Efektywność marketingu w mediach społecznościowych
    4. Blogi
  5. Inne zagadnienia
    1. Marketing z wykorzystaniem technologii mobilnych
    2. Marketing bezpośredni w internecie
    3. Metody badania profilu użytkownika
    4. Systemy business intelligence
  6. Projekt dyplomowy

Czas trwania studiów: 2 semestry

Program studiów: 60 ECTS

PRZEBIEG REKRUTACJI

Zapoznanie się z ofertą programową studiów na wybranym kierunku

Wypełnienie kwestionariusza osobowego dostępnego na stronie Uczelni

Opłata wpisowego na konto Uczelni

Dostarczenie wszystkich dokumentów i podpisanie umowy



Warunkiem przyjęcia na studia jest złożenie w Rekrutacji następujących dokumentów:
  1. kwestionariusz osobowy (do pobrania)
  2. odpis lub kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
  3. 2 zdjęcia w formacie (jak do dowodu osobistego)
  4. kopia dowodu osobistego
  5. kopia dowodu wpłaty wpisowego
  6. CV zawierające określenie doświadczenia zawodowego i/lub stopnia zaawansowania dotychczasowej wiedzy w zakresie tematyki podejmowanych studiów podyplomowych
Kandydaci mogą składać dokumenty:
  • przesyłając listem poleconym na adres Uczelni
  • osobiście - w Rekrutacji (pok. 114)
  • przesyłając skan dokumentów na adres: rekrutacja@wmsb.edu.pl

Wpisowe oraz opłaty za studia należy wnosić na poniższe konto bankowe podając w tytule płatności: imię i nazwisko oraz przedmiot płatności.

Nr konta: 92 1600 1462 1839 4970 5000 0001

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o przesłanie niezbędnych informacji na adres: rekrutacja@wmsb.edu.pl

Do pobrania

Marketing internetowy – ulotka

Warsaw International Business School

ul. Podwale 13/15, I piętro, pok 114
00-252 Warszawa
(przy Placu Zamkowym na Starym Mieście)

Dział Rekrutacji

rekrutacja@wmsb.edu.pl
Tel. (+48) 508 807 125

Godziny pracy Rekrutacji

Poniedziałek: 9.00 – 17.00
Wtorek: 9.00 – 17.00
Środa: 9.00 – 17.00
Czwartek: 9.00 – 17.00
Piątek: 9.00 – 17.00